loading...
تقصیر من نبود...
علی پاییزی بازدید : 114 شنبه 1390/11/01 نظرات (4)

تمام شب تنها

نگاه من

به خاطره هایمان خیره گشته بود

و چشم هایم به نگاه پاک تو می گریست

با آن یادگاری در دستم

تنها و خاموش با نگاهی غم آلود

به تو می اندیشیدم

به پایان دادن این عشق

چگونه ایستادم و دیدم

پایان زندگی مان را

نمی توانستم دیگر نمی توانستم

ناامیدی وسیع گشته بود

و پاییز با خاموشی خود به دلم می گفت

تو ویران گشته ای

نمی توانستم دیگر نمی توانستم

راه گریزی نبود

من تو را با خود انس داده بودم

بی تو نابود می گشتم

ماندم و خاطرات را زنده کردم

به امیدی دوباره

تا نگاه تو در خانه ام پدیدار شود


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamid در تاریخ 1348/10/11 و 1:07 دقیقه ارسال شده است

سلام
به سوالی که در قسمت آیا می دانید که؟!
جواب دهید تا برنده ی جایزه شوید

این نظر توسط 9link9 در تاریخ 1348/10/11 و 20:00 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز
لطفا کد لينک باکس مارا در وبلاگ خود قرار دهيد الان مي گويم که چه فايده هايي دارد
يکي از فايده هاي آن اينکه وقتي شما در لينک باکس ما لينک مي فرستيد يکبار مي فرستيد اما لينک شما در چندين سايت و وبلاگ پر بازديد ديگر به اجرا در مي آيد و در نتيجه رنک و بازديد شما افزايش پيدا مي کند

اين را توجه داشته باشيد اين پيام را من فقط براي شما مدير اين وبلاگ فرستاده ام لطفا تصميم بگيريد و به من بگيد


حتما بياييد

این نظر توسط amir در تاریخ 1348/10/11 و 0:46 دقیقه ارسال شده است

سلام با تبادل لینک موافق هستم در ضمن اگر در خبر نامه وسط صفحه وب عضو بشی لینک شما برای 1000 عضو خبر نامه ارسال میشه اگر عضو شدی خبر بده تا ارسال کنم

برای تبادل لینک وب من را با نام جدیدترین عکس های روز لینک کن بعد از تبادل لینک هوشمند استفاده کن


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
چرا احساساتم کوتاهند؟! دلم می خواهد در لحظه های پاک و روشن کودکی می ماندم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 288
  • بازدید سال : 1,464
  • بازدید کلی : 13,947